Thursday, January 9, 2014

EN SON HAZIRLADIGIM YAS PASTALAR



Denenmis Pasta,Tatli ve Yemek tarifleri







Bu yukardaki cars resmi yaspastalarin üzerine yapistirmak icin kullandigim gofret resim.






Bu yaspastayi MUHAMMED EMIN icin hazirladim kendisi 3 yasina girdi hayirli,uzun bir ömür diliyorum.Bu yaspasta 20-22 kisilik bir yaspasta ve ben yukardaki resimleri bir internet sitesinden aldigim icin pastayi resmin fiyatini da ekledikten sonra 23,50 euroya yaptim.






BU yaspastayi sevgili arkadasim GÜLHAN in kizi DILARA icin hazirladim ,canim arkadasim ,esi ve kizi benim cikolatali yaspastami cok severek yerler ve bu seferde onlar icin cikolatali bir yaspasta hazirladim uzerine de DILARANIN begendigi barbie resmini yapistirdim..Pastayi cok begenmisler.DILARAYA ailesiyle berabercesaglikli,mutlu, hayirli,uzun bir ömür gecirmesini diliyorum...Burdan kocaman öpüyorumen son hazirladigim yas pastalar 5



Bu yaspasta 12-14 kisilik uzerindeki resmin fiyati eklenince 20 euro ya yaptim..






Bu yaspastayi da sevgili arkadasim BETÜL un beni arayarak haber verdigi düzenlenen FILISTINE YARDIM kermesi icin hazirladim .Insallah satin alanlar begenmislerdir.Allah cook uzaklarda eziyet altindaki,savas veaclikla imtihan olan. kendilerine cevrilmis her an ates alacak silahlarin golgesinde yasamlarini gecirmeye calisan bütün Ümmeti Muhammede yardim etsin..AMIN!!!



No comments:

Post a Comment