Sunday, September 15, 2013

BİR YAŞ PASTASI VE KURABİYELERİ


bir yas pastasi ve kurabiyeleri 1 Bir şeklinde pasta yapmak gerçekten çok keyif veriyor bana. Hele bir de pastayı sipariş edenler aynı pastayı birebir istemediler mi, dünyalar benim oluyor diyebilirim. Belki yanlış ama aynı şeyi yapmaktan çok keyif almıyorum, muhakkak bir yenilik, bir farklılık olmalı, kişiye özel olmalı.

Sevgili Işık, yeğeni Ayşe için bir yaş pastası isteyince bana bu özgürlüğü tanıdı sağolun. "Renkli olsun" "Sevimli olsun" dedi ve gerisini bana bıraktı :)

Bayılıyorum böyle müşterilere :)


bir yas pastasi ve kurabiyeleri 2Pastayı yine beyaz zemin üzerinde renklendirmeyi tercih ettim. Zeminde beyaz olunca kullanılan renkler kendini çok daha güzel gösteriyor diye düşüyorum. Minik Ayşe'nin sevebileceği ve tanıyabileceği hayvan figürlerini yapmaya karar verdim...



Kuzu, arı, kedi, kelebek ve uğur böceğini tercih ettim.



bir yas pastasi ve kurabiyeleri 3Tabii bir de çiçekleri..



Madem bu kadar çiçek ve hayvan oldu, en iyisi bahçe konsepti olsun. Işık , bir önceki pastada da kullandığım küpler üzerinde isim modelini çok beğendiği için onu uyguladım.



bir yas pastasi ve kurabiyeleri 4Pastanın beraberinde gelen konuklara dağıtılmak üzere kurabiye de istendi. Kurabiye modeli olarak "1", çiçek ve kelebek tercih edildi. Eee pastaya da bu konsept hakim olunca tam takım oldular diye düşünüyorum.





bir yas pastasi ve kurabiyeleri 5



İlk kez bir kurabiyesi yaptım. Evde bir kartona çizdiğim modelle kendime bir kalıp yarattım ve bu şablonla kestim hem kurabiye hamurunu hem de şeker hamurunu. Kurabiyelerin de üzerinde kelebek ve çiçek figürlerini tercih ettim.



bir yas pastasi ve kurabiyeleri 6



bir yas pastasi ve kurabiyeleri 7

Tüm kurabiyeleri saplı çalıştım, poşetlemeden önce dore rengi kalp tabanlıklara yerleştirip öyle paketledim.

bir yas pastasi ve kurabiyeleri 8 Minik Ayşe'ye nice mutlu yıllar diliyorum!

No comments:

Post a Comment