Tuesday, September 10, 2013

BÖĞÜRTLENLİ YAŞ PASTA





bo urtlenli yas pasta 1


Malzemeler




-5 yumurta

-1 su bardağı şeker

-1 kahve fincanı süt

-2 su bardağı un

-1 paket kabartma tozu

-2 çorba kaşığı kakao

-yarım limonun suyu

Islatmak için;

-1 çay bardağı süt

-1 tatlı kaşığı granül kahve

Yapılışı

-Bir kapta malzemeler çırpılır yağlanmış tepsiye dökülür.

-200 derecede önceden ısıtılmış fırında pişirilir.(ben bu malzemeyi servis tabağı büyüklüğünde iki tepside pişiriyorum bu malzeme ile iki yaş pasta yapmış oluyorum birini yaparken diğerini difrize atıyorum sonra kullanmak için)

-1 çay bardağı süt ile 1 tatlı kaşığı kahveyi karıştırıp, ortadan ikiye ayırdığım keki ıslatıp, hem arasına hem üstüne kremşanti sürüp, üstüne de böğürtlenleri dizdim.

-Afiyet olsun..



bo urtlenli yas pasta 2


No comments:

Post a Comment