Thursday, September 12, 2013

Profiterol'lü Yaş pasta


profiterol lu yas pasta 1

Bizde doğum günleri evlilik yıldönüm'leri hepsi sonbahar ve kış hepsi arka arkaya olduğu için sıkışıyorum Nolurdu bazıları yaza gelseydi Yetmezmiş gibi benim kızımda 18 eylül oldu Neyse elimden geldiğince güzel geçmelerini sağlamaya çalışıyorum Bugünde erkek kardeşimin doğum günüydü bu pastayı'da onun için yaptım.Profiterol'lü zaten çok seviyorum böyle pastanın üzerinde çok daha güzel oldu.Profiterol tarifi için Buraya bakabilirsiniz

Yapılışı.

Aşağıda yaptığım pandispanyanın aynısı Ben bu defa 24 cm bir kalıba yaptığım için kendi kafama göre malzemelerden bir miktar artırdım .Diğer pastadan farkı bunlar karşılaştırma yapabilirsiniz aşağıdaki pasta 22 cm 'di

5 yumurta kırdım

4 kaşık sıcak su koydum

4 fincan un koydum

Krema olarak

1 paket kakoalı kremole

200 gr krema

300gr kuverur çikolata

Pastayı ikiye ayırdım vişne suyuyla ıslattım Kremoleyi üzerindeki tarife göre çırptım kremayı ısıttım ocağın üzerinde Daha sonra çikolatayı erittim kremanın içerisinde kremoleyle karıştırdım Daha sonra yarısını ara katına sürdüm muz döşedim kremanın diğer yarisıylada üzerini kapladım. Hazırladığım profiterol'leride üzerine dizdim dr oetker çikolata sosunuda profiterollerin üzerine gezdirdim onun üzerinede erittiğim beyaz çikolatayla şekiler çizdim.Herkes çok beğendi pastayı

No comments:

Post a Comment