Tuesday, December 24, 2013

1.yaş pastası



1 yas pastasi 1
 uzun zamandır  oğlumun doğum günü için ne yapsam diye düşünüyordum,bloglarda pek çok arkadaşımın şeker hamurundan yaptıkları pasta beni heveslendirsede sonuç hayal kırıklığı oldu,dalamanda hiç bir yerde şeker hamuru yok sormadığım pastane kalmadı ancak izmir yada istanbulda bulabilirmişim öyle dediler ne yapsam ne yapsam diye bloglarda dolaşırken bimde satılan marshmallowlu şekerlede yapılacağını öğrendim ve 2 gün onunla uğraştım,acaba olur mu olmaz mı diye microdalgada erittim soğuttum punra şekeri nişasta derken ilmini kaptım,ve bu pastayı yaptım,oğluşa pembe olmaz diyebilirsiniz,ama başka renk olmayınca buda güzel görünüyor olsa mavili arabalı pasta yapmak istiyordum ama şartlar elvermeyince bunada şükür dedim


1 yas pastasi 2
ben bunu yaparken çok yoruldum mutfağa öğle 12 de girmiştim 5buçukta çıkabildim,şeker hamurum  hazır olsa belki bu kadar yorulmazdım ama kendim yapıp ölçüyü kıvamı bilmeyince çok yorucu oluyor,ilk denemeye rağmen kendimi gayet başarılı buldum,sizce nasıl?


1 yas pastasi 3


oğlumun doğum günü çarşamba günü yani 1 haziran ama ben tekrarını yapamıcağım,çok zorlandığım için dün akşam kutladık,bu sefer böyle olsun dedim....


sevgiler


No comments:

Post a Comment