Monday, November 4, 2013

EFEKAN'IN 1 YAŞ PASTASI



efekan in 1 yas pastasi 1


     Yeni bir 1 yaş pastası ile merhaba...Bugünkü pastamız iş arkadaşım Orhan Bey'in oğlu Efekan'a ait...Efekan'ın annesi Filiz Hanım istedikleri pastanın modelini çizmiş bana gönderdi...Üzerinde Efekan'ın çok sevip oynadığı; laptop, cep telefonu, top, mızıka ve tavşanlı masal kitabı...



efekan in 1 yas pastasi 2






Orhan Bey de isteklerini "Ön yan duvarda sadece Georgia tech arı'sı ve coca cola şişesi, yapabilirse.Diğer yan duvarlarda mavi ve bordo- barça renkleri ile balonlar istiyorum." şeklinde açıkladı...



efekan in 1 yas pastasi 3






     Georgia Tech ve Coca Cola'ya ilişkin figürler Efekan'ın göbek bağının Amerika'da bu ikisi arasında gömülü olmasını ifade ediyor :-)


efekan in 1 yas pastasi 4
      İstekleri doğrultusunda ben de Efekan'ı sıklıkla giydiği gri tulumu içinde figürleyip sevdiği objelerin arasına laptopun önüne oturttum...


efekan in 1 yas pastasi 5






efekan in 1 yas pastasi 6






Minik Efekan'ın yeni yaşını tekrar kutluyor mutlu, uzun bir yaşam diliyorum...


No comments:

Post a Comment