Thursday, November 28, 2013

Kahvaltı Sofrası 4 ve Dev Yaş Pasta







kahvalti sofrasi 4 ve dev yas pasta 1


                    Yiğenim Şevket Eren 'in doğum gününü kutlamak için hazırladığım ve tüm ailenin bir araya geldiği harika  bir  pazar günü geçirdik.Abim ve ailesi Samsun da yaşadığı için pek sık bizi ziyaret edemiyorlar,geldiklerinde de böyle bir görkemli bir hazırlık içinde oluyorum.Eren'in doğum gününün 1 ay kadar geçmis olmasına rağmen pasta uzmanı olarak gördüğü halasından çok büyük bir pasta istedi.Bende hemen kolları sıvayarak 3-4 saatlık bir çalışmadan sonra bu yüksekmi yüksek pastayı ortaya çıkmış oldu.Daha önce de bu pastanın bir benzeri olarak  Gökkuşağı Pastası 'nı kızımın okulundaki pasta yarışması için yapmıştım  ve malesef hiç dereceye girememiştim. : (  Bundan ilham alarak farklı bir versiyonunu yapmayı  başardım.


Biricik kuzum,canım yiğenim Şevket Eren doğum günün kutlu olsun.Unutma doğum günü pastalarını hazırlamak için halan hep hazır olacak.Nice mutlu yıllara.... Seni çok seviyorum....






kahvalti sofrasi 4 ve dev yas pasta 2







kahvalti sofrasi 4 ve dev yas pasta 3



kahvalti sofrasi 4 ve dev yas pasta 4














kahvalti sofrasi 4 ve dev yas pasta 5

Minik Ekmekçikler (Tarifi burada )












kahvalti sofrasi 4 ve dev yas pasta 6

Makarnalı Börek ( Tarifi yakında)














kahvalti sofrasi 4 ve dev yas pasta 7

Tereyağlı Çörekler (Tarifi burada)
















kahvalti sofrasi 4 ve dev yas pasta 8

Feyza'nın Salatası (Tarifi burada )















kahvalti sofrasi 4 ve dev yas pasta 9

Yeşillikler


No comments:

Post a Comment