Monday, November 11, 2013

LIMONLU BADEMLI YAS PASTA ZITRONEN MANDEL TORTE


limonlu bademli yas pasta zitronen mandel torte 1

Güzel dilekleriniz icin hepinize cok tesekkür ederim

bu kadar cok sevildigini bilmek büyük mutluluk

dilerim daha uzun yillar burda hep birlikte oluruz

Dün sagolsun yengelerim ve arkadaslarimda ziyaretime

geldiler bende onlar icin enfes lezzetler hazirladim

tabiki en basta dogum günü pastasi

gelelim tarife

tarifi ayni zamanda etkinlik icin sevgili

gelibolu 17 ye yolluyorum basarilar dilerim
limonlu bademli yas pasta zitronen mandel torte 2
*** LIMONLU BADEMLI YAS PASTA ***

*** ZITRONEN MANDEL TORTE ***

PANDISPANYA TARIFI ICIN IPLE NASIL KESILDIGINI

GÖRMEK ICIN BURAYA TIKLAYIN

Ayenen tarifdeki gibi yapin

KREMASI ICIN

Ben krem ole kullandim isteyen krem santi ilede

yapabilir krem santinin icine o zaman 2 tane

limon kabugu rendeleyin !!!!!!

BENIM KREMAM

* 3 paket limonlu krem ole

(PARADISCREME ZITRONEN GESCHMACK)

* 4 tane krema schlag sahne ( SCHLAGSAHNE )

* 2 tane eksi krema (SCHMAND )

YAPILISI:

* Pandispanyayi yapin iyice soguyunca 3e kesin

* Paradis kremayi önce krema ile (schlagsahne)

ile cirpin sonra eksi kremayi (schmandi ) ekleyin!!

* Istediginiz gibi ara katlarina sürün ve süsleyin

limonlu bademli yas pasta zitronen mandel torte 3

MENÜMDE OLANLAR

* NISASTALI POGACA TARIFI BURDA

* PEYNIRLI MILFÖY TARIFI SONRA

* FIRINDA PATATES SALATASI TARIFI BURDA

* KISIR TARIFI SONRA

* KURU BIBER KAVURMASI TARIFI SONRA

Hepinize tekrar tesekkür ederim sevgiler

HAYIRLI CUMALAR DUALARINIZDA BULUNABILMEK DILEIYLE


No comments:

Post a Comment