Friday, November 8, 2013

ISPANAKLI YAŞ PASTA


ispanakli yas pasta 1 arkadaşlar nihayet rahat bir nefes aldım.bir haftadır uykularım kaçıyordu.ahmet eminin diş dolgusu vardı.eğer yapılmayıp çekilseydi çenesi kayacaktı ve metal bir çenelik takacaktı.

bir pedeontiste gittik.yani çocuk diş hekimi.önümüzde mcguenn çizgifilmi ahmet kucağımda bağıra çağıra yaptırdık dişimiz.ama ömrümden on yıl gitti.şimdi çocuk olmakda zor.oysa bizim çocukluğumuzda herşey daha basiiti sanki.neyse sonra eşceğizim bir kumpir ısmarladı.yani sonu güzel bitti günümün.insan arada bir dışarı çıkınca tabi kıymetli oluyor bu anlar.ha yanlış anlaşılmasın.ahseni bırakacağım annem dışında kimse olmadığı için gezmeklerimiz kırk yılda bir.büyüyecekler elbet.

geçeli tarifimize.ben tadını beğendim.

ISPANAKLI YAŞ PASTA

MALZEMELER:



  • 3yumurta

  • 1 çay bar.sıvıyağ

  • 1 su bar.tozşeker

  • 1 su bar.hafifçe haşlanmış ve robotta çekilmiş ıspanak yaprakları

  • kab.tozu

  • aldığı kadar un



ARASI İÇİN:1 paket muzlu puding ve muz



üzei için 1 paket kremşanti bir bardak süt ile hazırlanır.



yapılışı:yumurta şekerle iyice çıpılır.ardından yağ eklenir.sonra ıspanak püresi eklenir.en son elenmiş un ve kabartma tozu eklenir.kek kıvamına gelince kalıba dökülür.



pişince kek ikiye kesilir.



tarife göre pişirdiğimiz puding ve muz koyulur.



üzerini ben yeşil fıstıkla süsledim.ama istenirse kek parçaları rondodan geçirilip pastanın üzei böylece süslenir.



afiyetler olsun



No comments:

Post a Comment