Friday, October 18, 2013

CILEKLI YAS PASTA VE DOGUM GÜNÜM




Ve bu gün benim dogum günüm,ömrümden bir sene

daha gecti ve ben yaslaniyorum .cilekli yas pasta ve dogum gunum 3Mevlam hayirli ve saglikli

bir ömür versin baska bir sey istemem .

Dogumgünü yapmayi sevmedigimden bahsetmistim daha

önce ama arkadaslarim bugün telefon ettiler yarin sendeyiz

pastayi ve hazirligini yap diye bende sivadim kollari sonucta

bu pasta cikti ortaya

Pandispanya tarifime ve iple nasil kezildigine buraya

TIKLAYARAK ulasin her sefer aynisini kullandigim icin uzun

yazmak istemedim SADECE kremanin tarifini veriyorum

AYRICA TÜM PASTA TARIFLERIM ICINDE BURAYA TIKLAYIN




KREMANIN YAPILISI

1. resimde gördügünüz kremadan kullandim türkiyede sanirim

dolgu kremasi olarak geciyor bizim burdaki ismi

ERDBEER SAHNE TORTENCREME

1 paket erdbeer sahne torte creme

1 krema kutusu ile su yani 200.gr

4 tane krema (SCHLAG SAHNE) 200 gr lik olanlardan

2 yemek kasigi kakao




YAPILISI:

Kemalari cirpma kabina alalim 5 dakika mikserle cirpalim krema

ve suyu illave edip krema olana kadar cirpmaya devam edelim

yaklasik 10 dakika sonra hazir

üzerine yazi yazmak isterseniz 1 su bardagi ayirin icine 2 yemek

kasigi kako ekleyin

gerisi size kalmis bundan sonrasi tamamen hayal gücünüze aitt

ben pastalarimi süslerken o an icimden geldigi gibi yapiyorum

resimlerden de farkedersiniz zaten HADI KOLAY GELSIN

SÜSLEMEK ICIN .

yarim kilo cilek

sam fistigi






ARKADASLAR ZIYARETLERIMI BIRAZ AKSATA BILIRIM

KUSURA BAKMAYIN IKI GÜN COK YOGUNUM CÜNKI

AMA FIRSAT BULDUKCA UGRARIM

GÜZEL YORUMLARINIZI EKSIK ETMEYIN




PASTANIN DILIMLENMIS RESMINIDE YARIN EKLERIM

INSALLAH

SEVGILER


No comments:

Post a Comment