Monday, October 28, 2013

Dolama Yaş Pasta



dolama yas pasta 1










dolama yas pasta 2



dolama yas pasta 3



dolama yas pasta 4



dolama yas pasta 5



dolama yas pasta 6



dolama yas pasta 7



dolama yas pasta 8



dolama yas pasta 9



dolama yas pasta 10




www.leylaileyemeksaati.com  gercek adresime beklerim Dostlar

 Hayirli Aksamlar Arkadaslar nasilsiniz bakalim.Ben sizlere darginim biraz dolama yas pasta 11 (


Nedense yorumlar hep facebook sayfamiza yaziliyor.Ama sunu bilmenizi isterimki ordaki yorumlar kalici degil.Ama burdaki yorumlar kalici oluyor ve her sayfaya yeni gelen dostlarimiz önce yorumlara bakiyor okuyor  bakalim yapanlar olmusmu ve güvenilir bir tarifmi diye.Allah rizasi icin Tariflerimizi yapanlar Lütfen bu sayfamiza yani sitemize yaptigi tarifin altina yorum atsinki yeni gelen arkadaslar icin fikir olsun.Insaallah bundan sonraki yorumlar sitemizede yazilicaktir dolama yas pasta 12 )










LÜTFEN SITEMIZE ÜYE OLALIM DOSTLAR LÜTFENNNNNNNN










Gel gelelim tarifimizeeeee dolama yas pasta 12 ))






Ablam kac gündür bir yas pasta yap yiyelim diye söylenip durdu.Hadi dedim mutfaga girip bir yas pasta yapayim.Mutfaga girmisken bir arkadasa verdigim sözüde yerine getireyim dedim ve iki tane yas pasta yaptim.Ama nasip bu ya ne ablam geldi nede arkadas.Pastalar kaldimi bana dolama yas pasta 11 (


Bende madem bana bu kötülügü  yaptiniz bende tüm komsularimi cagirip onlarla afiyetle yicem dedim, vede öyle yaptim.Tüm komsularimi cagirdim ve bir bes cayi masasi kurup Yas pastalarimi ikram ettim.Geriye kalanlarida komsucuklarima bölüstürüp dagittim.Evde biraksaydim kendim yiyip yine kilo alicaktim dolama yas pasta 12 ))


ohhhh Komsulariminda hayir duasini almis oldum.Ablam ertesi gün ariyor pasta nerde diye.Bende migdemiz de ohhhh canimiza degsin dedim.Bir dahada sana pasta felanda yokkkkkk dedim yaniiiiiiii dolama yas pasta 12 ))) 






Pasta size sakin zor görünmesin arkadaslar.Okadar kolayki yapilmasi ,yaparken cok hosuma gitti yani.Bence yas pasta hic yapmamis olanlar dahi bunu yapabilir.Ben icindeki pandispanyasi haric digerlerini hazir kullandim.Isteyen hazir degilde benim yas pasta albumume bakip evdede yapabilirler.Tamam tamam lafi uzattim yine ve hemen tarife geciyorum






















Dolama Yaş Pasta


















Malzemeler :






 http://www.leylaileyemeksaati.com/pandispanya-tarifi/  linki tiklayip Resimlere bakabilirsiniz.






1 Tane kek icin gerekli Malzemeler : Bu pastaya iki tane gittigi icin ben iki tane ayri ayri yaptim.isterseniz malzemenin iki katini yapip ikiye bölün.






4 yumurta ( aki ve sarisi ayrilicak )

4 yemek kasigi sicak su

160 gr tozseker

160 gr un

yarim cay kasigi kabartma tozu






Ic Kremasi icin :






500 gr visne receli


ben yine ic kremasini hazir kullandim


2 paket hazir pasta kremasi aldim yani creme paradise limonlu










Üzeri icin






2 paket Cilekli kremsanti cirpilmis hali


beyaz cikolata kiriklari














Yapilisi :














Yumurtalarin sarilarini aklarindan ayiralim.sonra yumurtalarin aklarini 4 yemek kasigi sicak su ile ile iyice cirpalim.cirpmaya devame derken bir yandanda toz sekeri azar azar ekleyelim ve yine köpük olana kadar iyice cirpalim.sonra yumurta sarisini ayri bir kapta catalla cirpip bu karisima döküp yine mikserle cirpmaya devam edelim.son olarak un ve kabartma tozunu bir kapta karistirip yumurtali karisima eleyelim.sakin bu kismi mikserle cirpmayin,yoksa söner hamurumuz,bu karisimi kasik yardimi ile alt üst edip yavasca karistiralim.


sonra 225 dereceli firinda tam 8 dakika pisirelim.






 kekimiz pistikden sonra firindan cikartip bes dakika bekletelim ve ilik sekilde hemen resimdeki gibi rulo yapalim ve sogumasi icin üzerini bir bez ile örtelim.Iki pandispayayida ayni sekidle yapmaliyiz yani.






Soguyan pandispanyayi dikkatlice yagli kagittan geri geri acarak cikartalim ve yine rulo yapalim.Kekimizi esit ayni sekillerde dört parcaya keselim.Parcalari tek tek alip icine visne recelini bolca sürelim.Bolca sürmeliyiz yoksa agzimizda sadece kek tadi olur.bolca sürdükten sonra rulo yapalim.


Alt taban hazir pandispanya kekimizi servis tabagimiza yerlestirelim ve hazir pasta kremasini cirpip yarisini kekimizin üzerine sürelim.Sonra rulo yaptigimiz kekimizi resimdeki gibi ortasina otutturalim ve diger keklerinde iclerini recelleyip bu rulonun etrafina saralim.sara sara tüm malzemeyi bitirelim.Geriye kalan pasta kremamizi rulomuzun üzerine iyice sürelim ve ikinci kat pandispanyamizi rulo pastamizin üzerine kapatalim.Etrafina krem santiyi güzelce sürüp sekil verelim ve beyaz cikolata kiriklariyla süsleyelim.Bir gün buzdolabinda dinlendirip öyle kesip servis yapalim Lütfen.










Afiyet Olsun










Yorumlari buraya bekliyorummmmmmmm dolama yas pasta 12 )






No comments:

Post a Comment