Friday, October 11, 2013

YAŞ PASTA


yas pasta 1 Eşimin doğum günüydü 31 aralık yani yılbaşı akşamı bazı aksilikler oldu düşündüğüm pastayı yapamadım ben iki katlı düşünmüştüm ama beklediğim kişiler iptal olunca bende böyle tek katlı bir pasta yaptım ama tadı çok güzeldi Tabiki yanlız pasta yapmadım Menümde nemi vardı?

Masayı çekemedim ben mutfaktaki işimi bitirinceye kadar misafirlerim oturmuştu masaya tabiki kaldıramazdım

MENÜ

Yaş pasta

Su böreği

İçli köfte

Mantar salatası

Pembe sultan salatası

Et sote

Patates püre

Zeytinyağlı sarma

Baklava

Bunların tariflerini de sizlerle paylaşacam zaman içerisinde

Gelelim pastaya

Keki için

6 yumurta

12 kaşık şeker

12 kaşık un

Kabartma tozu

Vanilya

KREMASI

1 litre süt

7 kaşık şeker

4 kaşık nişasta

1 küçük paket kakoa

100 gr margarin

1 paket dr oetker pasta kreması

Kremayı yoğunlaşıncaya kadar karıştırarak pişirin margarini ilave edin daha sonra pasta kremasını ayrı biryerde hazırlayın kremaya karıştırın

Kekinide şeker ve yumurtayı 7 dakika çırpın ununu koyun fırında piştikten sonra fırını açmayın Soğusun ben bir gün önceden yaptım keki ikiye böldüm . Meyve suyuyla ıslattım üzerine fındık krokan yaptım ve kremasını döktüm .Sonra diğer parçayıda koydum onuda ıslattım kremasını heryerine sürdüm sizinde gördüğünüz şekilde süsledim Tadı çok güzeldi görüntüsü nasıl olmuş


No comments:

Post a Comment