Thursday, October 10, 2013

ETIMEKLI PROFITEROL YAS PASTA


etimekli profiterol yas pasta 1

Tüm Ziyaretcilerime Selam ve Sevgiler

Biliyorum sizleri ihmal ediyorum ama 2 aya kadar

tasinacagim yeni evimin tamirat isleri basladi

ve cok yogunum firsat buldukca buralarda olacagim

LÜTFEN KUSURA BAKMAYIN UGRAYMAZSAM

Sizleri cok seviyorum dualarinizi ve yorumlarinizi eksik

etmeyin olurmu..........

Bu enfes tarifi bi denem den yani http://arzumcum.blogcu.com'dan

bi denem cok enfes bir yas pasta oldu cok tesekkürler.

Ben yine ufak defek degisiklikler yaptim kendimce

Porselen demlik cay saatleri 24'e bu hafta sevgili

www.keyiflimutfagim.com ev sahibligi yapiyor bu tarifi

ayni zamanda orayada gitsin diyorum


etimekli profiterol yas pasta 3

*****ETIMEKLI PROFITEROL YAS PASTA*****

MALZEMELER:

* 1 litre süt

* 1 su bardağı şeker

* 1 su bardağı un

* 1 yemek kaşığı tereyağ

* 1 paket vanilya

* 1 paket tuzsuz etimek (Zwieback)

* 1 paket krem şanti (Ben bunun yerine 1 tane cig krema kullandim)

(SCHLAGSAHNE)

* 3-4 tane muz

* 100-150 gr da file badem

* 1 paket resim de gördügünüz (Ilkbahar cikolata sosu)
(FRÜHLINGS KUCHEN GLASUR)

etimekli profiterol yas pasta 4

YAPILISI:

* Süt;Seker ve unu tencereye alip pisirin.

* Iliyinca yag ,vanilya ve kremayi ilave edip karistirin.

* Etimekleri iri iri parcalayip pisen muhallebiye ilave edin.

* 26 cm'lik kek kalibinizin dibine file badem serpistirin

* Muzlari dilimleyip her tarafina dizin.

* Etimekleri muhallebinin icine dökün


etimekli profiterol yas pasta 5

* 4-5 saat buzdolabina kaldirin sonra kaliptan

ters cikartip pasta tabagina koyun


etimekli profiterol yas pasta 6

* Resimde gördügünüz cikolatayi kabiyla birlikte kaynamis suyun

icinde iyice eritin kenarindan kücük bir yer kesin ve pastanin

üzerine istediginiz sekilde gezdirin.

* Dilimleyerek servis yapin AFIYET OLSUN

Arzumcum'a ve Keskinli'ye göre siddetle tavsiye edilir


etimekli profiterol yas pasta 7

Yorumlariniz icin cok tesekküer

ederim firsat ve zaman

buldukca ugrayacagim canlarim....


etimekli profiterol yas pasta 10

DIGER PASTA VE YAS PASTA'LAR ICIN BURAYA TIKLAYIN

No comments:

Post a Comment