Tuesday, October 29, 2013

İkizler İçin 1 Yaş Pastası



ikizler icin 1 yas pastasi 1



ikizler icin 1 yas pastasi 2


Bercis hanım' ın ikizleri Beren ve Doruk için hazırladığım ayıcıklı pastamız ile güzel ve renkli bir haftaya başlıyorum.

Bercis hanım ikizlerinin 1 . yaşı için daha önce Can için hazırladığım ayıcıklı pastada karar kılmıştı. Yine ayıcıklarla ancak farklı bir çalışma yaptık. Daha renkli ve şirin oldu bence. Hep ayıcık çalışsamda hem kurabiyeleri, hem çikolataları hemde pastası ayrı bir keyif veriyor teddy bearslerin.

Beren ve doruk için hazırlarken hem kız hemde erkek renklerni kullnamak istedim ancak çok baskın bir renk olmasın diye yıldızlarda iki rengi kullanırken, ana renk olarak beyaz ve sarıyı tercih ettim.

Pastamızın içini ise çikolatalı pandispanya, çikolatalı ara krema ve muz oluşturdu.


ikizler icin 1 yas pastasi 3



ikizler icin 1 yas pastasi 4
Bercis hanım özellikle birbirine sarılan iki ayıcık istedi. Bende uyuklayan ayıcıklarımın yanına iki tane birbirine sarılmış ayıcık oturttum.

Sonrasında güzel geri bildirimleri için özellikle teşekkür ediyorum Bercis hanıma. Ve bir ikiz annesi olarak bu zorlu ancak ayrıcalıklı yolda nice güzelliklere tanık olduğu anneliğinin o en özel 1. yılını kutluyorum.

Beren ve Doruğunda mutluluk, sağlık ve sevdikleriyle geçirecekleri nice güzel yaşlar diliyorum...

No comments:

Post a Comment