Sunday, August 11, 2013

CANİTO'NUN 2 YAŞ PASTASI:))


canito nun 2 yas pastasi 1 Haftaya yakışıklı prens Canito'nun 2. yaş pastasıyla başladım.. Tahmin edeceğiniz üzere Can'ın babası Galatasaray'lı:)) Annesi Pınar Hanım'da eşine böyle bir sürpriz yapmak istedi..

canito nun 2 yas pastasi 2 Canito'muz hemen her çocuk gibi kedileri, köpekleri, arabaları ve trenleri severmiş, bana da modellemek düştü:) Pınar Hanım ipuçlarını verdi, ben hazırladım büyük bir zevkle..

canito nun 2 yas pastasi 3 Sürprizin ana teması ise, Canito'nun GS forması giymesiydi:)) Elbette kutladığı yaşını da pasta şeklinde yansıttım kutlamaya Pınar Hanım'ın isteğiyle.. Pınar Hanım ve eşi Can'a o kadar güzel bir kutlama hazırlamışlardı ki, enerjileri ve mutlulukları apartmanın dışından bile belli oluyordu:))

canito nun 2 yas pastasi 4 Yakışıklı prens Canito'ya tüm sevdikleriyle geçireceği sağlıklı, uzun, neşe ve umut dolu bir ömür diliyorum.....


No comments:

Post a Comment