Tuesday, August 6, 2013

Fındıklı Çikolatalı Yaş Pasta






skip to main | skip to sidebar



HATAY SOFRASI





  • Home

  • Anzerbalım




findikli cikolatali yas pasta 1







Sizlere Hatay'ımızın meşhur mutfağını acizane tanıtmaya,zengin yöresel yemeklerimizin tariflerini kendi yaptıklarımla birlikte sunmaya çalışacağım...











Fındıklı Çikolatalı Yaş Pasta



Gönderen Şenay | Etiketler: Pastalar









findikli cikolatali yas pasta 2



findikli cikolatali yas pasta 3



findikli cikolatali yas pasta 4


findikli cikolatali yas pasta 5






Malzemeler:


Pandispanya İçin:4 yumurta,1 bardaktan az şeker,1 bardak un,1 vanilya,1 kabartma tozu.


Kreması İçin:1 paket pasta kreması(Bim'den kakaolu almış eşim),,1 paket krem şanti(bir kutuda 2 tane oluyor yanlızca biri),uygun miktarda süt.


Arasına:Fındık ve çikolata damlası(veya ben doğranmış çikolata kullandım)


Hazırlanışı:Pandispanyası klasik daha önceki yaşpastalarımda anlatmıştım.Kremasını da 1 paket hazır pasta kremasının içine2 bardak filan süt ekledim üstünde yazıyor ölçüsü kremaların.İçine ben krem şantide kattım süt ekleyerek kıvamını ayarladım.kekin arasını biraz sütle ıslattım.İki katınbda iç tarafını.Krema sürdüm ilk katın üstüne.Sonra fındık kırığı ve çikolata parçacıkları ekledim.(bir çikolatayı bıçakla doğradım.)Beyaz yapsaydım muzluda güzel olur.Üstü de aynı şekilde beyaz olsaydı bol çilekle süslerdim mevsimi aslında ama eşim kakaolu krema aldığı için böyle oldu bu sefer...






  • findikli cikolatali yas pasta 6


  • findikli cikolatali yas pasta 7


  • findikli cikolatali yas pasta 8


  • findikli cikolatali yas pasta 9


  • findikli cikolatali yas pasta 10







No comments:

Post a Comment