Wednesday, August 7, 2013

EGE KAAN'IN WINNIE'Lİ 2.YAŞ PASTASI



ege kaan in winnie li 2 yas pastasi 1



Sevgili Gözde Hanım biricik yeğeni ve buradaki pastayı da kendi yeğeni için yapmamı isteyen Sevgili Gülsen Hanım'ın oğluşu olan Ege Kaan'cık için doğumgününe sürpriz olarak yaptırmıştı bu pastayı....... Ege Kaan'cığı partisinde giyeceği sevimli arı kostümüyle pastanın en üstüne yerleştirip en sevdiği karakterler olan Winnie ve arkadaşlarını da unutmayarak süslemiştim pastasını..... Hep miş'li geçmiş zaman kullanıyorum çünkü bu pastayı aslında yapalı uzun süre geçti... ve ben Gözde Hanım'a verdiğim yayın sözünü maalesef çok geç gerçekleştiriyorum.... Bu yüzden kendisinden af dilerken Ege Kaan'a ve bu güzel aileye sağlıklı nice güzellikler diliyorum..... Sevgilerimle....


ege kaan in winnie li 2 yas pastasi 2



No comments:

Post a Comment