Wednesday, August 7, 2013

DEMİR'İN 2 .YAŞ PASTASI


demir in 2 yas pastasi 1Sevgili Meral tatlı bir ödül göndermiş.... Teşekkürlerimi ve kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum kendisine........


demir in 2 yas pastasi 2



Küçük adam Demir için geçen yıl 1 yaş pastalarını severek yapmıştım..... Bu yıl da Demir'in en çok sevdiği şeyler olan arabalar ve top pasta modelinin oluşumunda yine büyük rol oynadılar... Ben de Demir'in 2.yaş doğumgünü pastasında hem çok sevdiği arabaları hem de tutkunu olduğu topu kullanarak keyifle pastasını bu şekilde oluşturdum..... 2 rakamına da araba tekerlekleri eklemek fotoğraf çekiminden hemen önce pastaya bir eksiği var mı diye şöyle bir bakarken aklıma geldi...:) Sağlıkla mutlu yaşlar diliyorum Demir'e ve ailesine.....


demir in 2 yas pastasi 3



No comments:

Post a Comment