Tuesday, August 20, 2013

Doğum Günü Bir Yaş Pastası.



dogum gunu bir yas pastasi 1


 
Bildiğiniz gibi benim iki tane prensesim var işte onlardan minik olan dün bir yaşına girdi.

Annesi ona elinden geldiğince güzel bir doğum günü yapmak için uğraştı.

İnşallah başarabilmişti:)

Günler öncesinden elbiseleriyle evin süslemeleriyle menüyle derken yoğun bir hafta geçti.

Bloğu güncelleyemedim.Anlıyacağınız boş durmadım.

Bu arada pastamız nasıl olmuş şekerhamurlu pastalar yapıyordum ama bir şeklinde ilk defa kapladım. ben çok beğendim.Tadı zaten muhteşemdi:)

Masa ve süslemeleri ayrı bir post olarak yazarım artık..

Tv de kendimi izledikten sonra ara verdiğim diyete hemen başladım:) diyet iyi gidiyor.Ama ne yalan söyleyeyim dünkü masa karşısında bir günlüğüne o diyet bozuldu :((.Ama bugün kaldığımız yerden devam.Ennnnn sevdiğim üç beyaza hayıııır.

No comments:

Post a Comment