Friday, August 9, 2013

İKİZLERİN ORMAN TEMALI 1 YAŞ PASTASI.....


Üç günlük tatilden ve yoğun geçen bir hafta sonundan sonra herkese güzel bir hafta diliyorum.....

Sevimli ikizler Ecenaz ile Ceyhun Kaan'ın 1.yaş doğumgünü kutlamaları için yaptığım pasta yine cıvıl cıvıl renkleriyle baharı yansıtan canlılıkla olsun istedim...... ve bu tasarım çıktı ortaya.......


ikizlerin orman temali 1 yas pastasi 1




Üç saatlik uyku ile günü kotarmaya çalışmama rağmen, pastanın son düzenini yaparken şunlar geçiyordu aklımdan...... Nasıl bir coşku ve aşktır ki bu, bu kadar yorgunluğuma, uykusuzluğuma rağmen kalbimden gelerek, içim bu kadar rahat kendimi bu işe verebiliyorum.... Çok mutluyum bunu başarabildiğim için...... ve bu güne kadar pastasını yaptığım herkese minnettarım ki bana bu fırsatı yarattıkları için..... ve eşime ve oğluşuma teşekkür ediyorum bana verdikleri destek için......


ikizlerin orman temali 1 yas pastasi 2



Hep böyle elele, nice mutlu doğumgünü kutlamaları diliyorum ikizlere .... sevgilerimle......



No comments:

Post a Comment