Sunday, August 25, 2013

Havuclu Yas Pasta



havuclu yas pasta 1
 Cok kolay ve lezzetli bir tarifi kim istemez deyilmi :)

yine böyle bir tarifi denedim ve sizinlede paylasiyorum , her yiyenin hosuna gittiginide söyleye bilirim tarifi eklemekte geciktim kusura bakmayin artik ;)

denemek isteyenlere kolay gelsin.





  •  600g havuc


  • 1 caybardagi seker


  • 120g Margari


  • 1 p.petibör bisküvi


  • 1 cay bardagi cekilmis ceviz


  • 1p.vanilyasekeri


  • 1/2 caykasigi tarcin


  • 1 p.kremsanti üzerinde yazili oldugu gibi hazirlaniz ( ben 2kutu sivikrema yane schlagsahne kullandim)

havucu bir tencereye rendeleyip 1 bar. su ve şeker ilave edip iyice pişirin. 

icinde margarini eritin. altını kapatıp içine un haline getirilmiş bisküvi,vanilya,ceviz içi, tarçın ilave edip iyice karıştırıp herhangi bir kalıba alın(Benim kullandigim bu tarife biraz büyük geldi bence kücük kalip daha güzel olurdu.)

 2 saat kadar dinlenince , üzerinede kremsantiyi sürün ve buzdolabında bekletin..Üzerini istediğiniz gibi süsleyip servis yapın.




havuclu yas pasta 2



havuclu yas pasta 3



havuclu yas pasta 4


No comments:

Post a Comment