Saturday, August 10, 2013

MILKA TENDER CIKOLATALI YAS PASTA(MILKA TENDER TORTE)




SELAMLAR

Yogunlugum biraz hafifledi arkadaslar kendime geliyorum yavas yavas,

tek üzüldügüm sey bugün benim hacilar abimlere gecti bayagi alismistik

evin ici cok sesiz bugün .

Lafi fazla uzatmayim gelelim bu pastaya pazar günü benim bir tanem

GÖKCEM'in dogum günüydü tüm aile bir aradaydik yine ve aramizda

kutladik eee hala olmak kolay degil demi , bende bu pastayi yaptim

bir taneme .

Bu tarif ayni zamanda bu haftaki porselen demlik cay saatleri 19'un

ev sahibligini yapan sevgili yemekgüncesi.blogcu.com icin gelsin




ISTE MILKA TENDER PASTASI:

MALZEMELER:

KEK ICIN:

* 4 tane yumurta

* 4 yemek kasigi soguk su

* 140 gr.seker

* 120 gr.un

* 100 gr. cekilmis findik

* 2 tali kasigi kabartma tozu

KREMASI ICIN:

* 3 paket milka findikli cikolata ben milka bulamadim resimdeki alpeladan kullandim

* 400 gr. cremfraiche (TÜRKIYE ICIN) labne peyniri diyelim

* 250 gr. quark (süzme yogurdu)

SÜSLEMEK ICIN :

* 1 paket milka tender cikolata

* Seker süslemeleri

* 1 tane schlag sahne (KREMA)

* 1 tane krema sertestirici (SAHNE STEIF)

* 1 yemek kasigi seker

Cok az sari gida boyasi




Üzerindeki yaziyi seker hamuru ile yaptim SEKER HAMURU tarifimide

ileriki günlerde vericem insallah

marschmollow 'dan yapiliyor ve süper oldu ben ilk defa yaptim




KEKIN YAPILISI:

* Yumurtanin sarisini ve beyazini ayirin , sarisini seker ile köpürene kadar cirpin

* Ayni sekilde beyazinida soguk su ile köpürene kadar cirpin

* Un, kabartma tozu ve findigi bir kapta karistirip yumurta sarilarinin icine eleyin

* Sonra beyazi yavasca bu karisima ekleyin ve tahta kasikla yavas yavas beyazlari

söndürmeden karistirin bu asamada cok dikkatli olun kabarmasi buna bagli

* Yaglanmis 26 cm'lik kek kalibimiza bu karisimi dökelim ve 170 derece pisirelim

pisen ve sogyan keki 2 ye kesin

DAHA IYI ANLAMAK ICIN LÜTFEN RESIMLERI INCELEYIN




KREMANIN YAPILISI:

*Ilk önce crem fraiche ve quarki iyice mixserle karistiralim

*Cikolatalari elimizle kirip bir tencereye alalim benmari uslü eritelim

*Eriyen cikolatalari crem fraichli karisima dökelim ve hizli bir sekilde karistiralim

*RESIMLERDE DAHA IYI ANLAYACAKSINIZ




Ikiye kestigimiz kekin önce arakatina krema sürelim sonra her

yerini krema ile kaplayalim ve istediginiz sekilde süsleyin


Süslemede kenarlarinada MILKA TENDER cikolatayi dilimlere kesip süs yapalim

orjinal tarifte her yeri bu cikolata ile kapliydi ama ben yine degistirdim

ve bu dogum günü pastasi cikti ortaya sizce nasil olmus

TARIF YINE YENI PASTA KITAPLARIMDAN

PASTA KITAPLARIMI GÖRMEK ICIN TIKLAYIN

TÜM PASTA ATRIFLERIM ICINDE BURAYA TIKLAYIN




VE BU SEKER DE HALASININ GÜLÜ HALASI KURBAN

ARKADASLAR HEPINIZE YORUMLARINIZ ICIN SIMDIDEN TESEKKÜRLER

INSALLAH BENDE ESKI HIZIMA KAVUSUP UGRAYACAGIM SIZLERE


No comments:

Post a Comment