Thursday, August 29, 2013

Tek kişilik Meyveli Yaş Pasta


tek kisilik meyveli yas pasta 1

Son zamanlarda evde pastanecilik oynuyorum. Eşim öğle yemekleri için eve geldiğinden dolayı yemekten sonra mutlaka kahve eşliğinde pasta yemek ister. Annem de bize alıştı, başta "of of şiştim, ben pastamı sonra yerim" desede baktım o da pastaları götürüyor. Ben de her zamanki günlük pastalarımı daha özenli ve fotojenik hazırlıyorum. Birazdan mutfağa girip son bir yaş pasta daha hazırlamak niyetindeyim.

Anneme de "gel sana pasta, çikolata, kurabiye yapmayı öğreteyim, alalım ucuz ucuz pasta malzemelerini götür TRye" diyorum...Yok yok!diyor istemem "Evde dolu boncuğum var, boyam var, yapsam onları yaparım."

"O başka bu başka" diyorum kandıramıyorum (bu arada kendisi takı, ahşap, kumaş boyama vb hobilerde müthiş yeteneklidir.)

Uzun lafın kısası annemi pastacı yapamıyorum. :)

tek kisilik meyveli yas pasta 2


tek kisilik meyveli yas pasta 3
Bu tek kişilik pastanın yapımına gelirsek aslında oldukça kolay.

Gerekli olan tek şey asetat pasta bandı.

Ben pastam için kakaolu pandispanya, vanilyalı pastacı kreması ve jole kullandım. Üzerine de bol karışık meyve..Sizlerde en sevdiğiniz keki, kremayı ve joleyi kullanıp böyle kendinizi şımartabilirsiniz.

No comments:

Post a Comment