Saturday, August 10, 2013

Muzlu yas pasta

muzlu yas pasta 1






Allah Ne Verdiyse





  • ANASAYFA

  • HAKKIMDA

  • ILETISIM

  • Değmesin Yağlı Boya








  • muzlu yas pasta 2


  • muzlu yas pasta 3


  • muzlu yas pasta 4


  • muzlu yas pasta 5


  • muzlu yas pasta 6








Muzlu yas pasta



Gönderen Allah ne verdiyse On 30 Nisan 2012 Pazartesi 10 yorum








muzlu yas pasta 7
esselamü aleyküm dostlarim .

sizlere bu gün bana ait olan bir pasta tarifi vermek istiyorum .

her pasta yaptigimda, kizimin yüzündeki hüznü görmek beni cok üzüyor  :(

onunda yiyebilecegi birseyler üretmek cabasina itiyor bu durum beni.bu pasta da onun yiyebilecegi icerikde hazirladim .kizim bunu senin icin yaptim dedigimde gözlerindeki mutlulugu görmenizi cok isterdim.insaAllah sizde yapip tattiginizda kizim icin duada bulunur ve alerjisinin gecmesi icin dua edersiniz .

hamuru icin

280 gr un

175 gr tereyag

100 gr toz seker

2 yumurta sarisi

20 gr kakao

ic malzemesi

4 adet iyice olgunlasmis muz

1 pk ülker muzlu puding

2 tüm yumurta

2 yumurta sarisi

100  gr toz seker

1 bardak süzme yogurt

1 pk labne peynir

40 ml sivi yag

500 ml süt

1 pk vanilya sekeri

yarim limon kabugu rendesi  ve suyu

üzerine pisirmeden serpmek icin cikolata ( bitter olmali ) yaklasik 15-gr

yapilisi

tüm hamur malzemesini yogurup cok hafif  tereyag ile yaglanmis 28 cm kelepceli kalibiniza 4/3 tabana yayin.

kalan hamuru ile kenarlari yüksek olarak kaplayin . bir kenarda bekletin

ic malzemesini hazirlamak icin büyük bir kaba cikolata haric  tüm malzemeyi koyup el blendiri ile cekin .pürüssüz bir kivami olmali

Hazirladiginiz hamura bosaltip üzerine cikolata parcalari serpistirin  isitilmis 180 derece firinda 60 dakika pisirin . bazi firinlarda bu süre 50- dakika olabilir .pisen pastaniz biraz sogudukdan sonra kelepcesini cikarin .

pastanizi buzdolabina koymayin serin bir yerde muhafaza edin


muzlu yas pasta 8




Tweet




Pin It








No comments:

Post a Comment